Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Rock This Party

haha, sitter här nu igen. Håller på och kör massa tvättmaskiner.. tvättade mina converse bland annat:) på tiden!
mitt i natten jag vet. Men det måste göras;)
iaf, gosh vilket slut på veckan.
Vi bestämde oss för att dra hem till Hemie i torsdags, så jag hoppade på bussen. Och då ringer Bjursten och insisterar på att köra oss tjejer till kungälv. haha hur snällt som helst. Så han hämtar upp mig, och sen hämtar vi upp H och Snisse terminalen. När vi väntar på sam så hör vi helt plötsligt skrik, och poliser springer ut med kpist och jagar några. Helt stört, var som en film. Och john flyger upp, hämtar kameran och försvinner:p haha. Aldrig sett nåt liknande.

Sen bar det av till kungälv, och john åkte tillbaka hem igen. haha. Bestämde oss för att vi skulle supa.  Sen kom blom dit också. fan aslänge sen vi träffa honom, om man räknar bort när jag sprang på honom i stan 2 ggr på samma dag nån gång i höstas.
Blev massa wunderbar musik, avenged ohja!! haha e gött att man inte är ensam om att vara galen i dem:D vi var 3 pers som älskar dem. Skitbra! Haha och jag fick bli DJ. Tydligen hade zacky hört att jag hade bra musik smak. Damn Right!
Filmade hur mkt som helst och tog en jääävla massa bilder. Och vrf lyckas jag alltid gifta mig:S? haha. räckte det inte med ett misslyckat marriage eller?
Naket blev det också! Haha först blom, sen samantha och svenne:p

Är svinförbannad på Jonas också som lägger sig i så in i helvete. Så elaka saker skrev han i natt till hemie minns
jag..om mig så asså, minns inte orden men kommer ihåg att de inte var snällt. Hotade honom och hade sig. Sen hotade han hanna att tjalla för hennes föräldrar också. Men tydligen hade Jonas bett om ursäkt till hemie för att han sa elaka saker om mig och honom. Like I give a shit. Han är fortfarande fuckin A!

Tillslut deckade vi 5 pers i hemies säng iaf, och fy fan vilken baksmälla jag hade i morse. Missade det bästa på natten också för att jag är så svårväckt:p DARN. haha, zzzzacky då då! askul när jag fick höra! Hannas beskrivning är ju bäst "bombambambambom aaah ahhh!" HAHA.
Sen var det LITE kylig stämning på morgonen. Vi tog iaf bussen till skolan. började sent gött. Och plågades i några timmar med det jävla medieproduktions projektet. Jag och hanna tog en liten rast och stack ner till studion i källaren där Solid Love spelade :D nice.

Sen följde jag med hanna och köpte present till hampus, birthdaybrother. :D haha, och sen bar de av hem till hanna för att äta räkor. Sen stack jag hem för att kolla på allra sista "På Spåret" med papi:D haha kalla mig konstig men det är tradition. Enda quality time jag får med far min. Sorgligt och jag kommer sakna oldsberg och hellberg:D haha!<3

aja, orkar inte skriva mer nu. Ha de.

d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0