Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Oh! Gravity

GUD vad roligt att bli sjuk just denna veckan. Jag blir fan aldrig sjuk i vanliga fall. Har matteprov imon, så är iof gött att slippa det om jag mår dåligt imon med. haha.
Anna ringde innan och gapade på mig att jag skulle dricka massa vatten för jag fick inte vara sjuk nu:p Sen ringde Enerås och tänkte skälla ut mig för att jag inte är inne på msn. Snacka om att han fick dåligt samvete när jag lät död i telefonen, haha!

Igår var jag och Hanna och fikade med Hemie och Zacky iaf. Sen blev det att gå till vasa i regnet och hyra film och sen drog vi hem till hanna. Det ingen mening med att sova sen typ. Killarna drog vid 7 tror jag och sen sov jag och hanna i kanske 2 timmar. Kände mig förkyld så åkte hem ist för till skolan, och märkte att jag hade feber. Kul typ.

Dagens frisyr: Haha öh, inte orkat bry mig
Dagens smink: Inget
Dagens klädsel: myskläder typ
Dagens händelse: Ingenting
Dagens planer: Vila vila vila
Dagens vill ha: normal hals typ
Dagens saknad: folk
Dagens drog: mitt täcke
Dagens tråkigaste: att jag är sjuk såklart
Dagens roligaste: det är ju askul att vara hemma sjuk och så.....
Dagens finaste: inget är fint idag
Dagens måste: måste fan ingenting. ska inte bry mig:)
Dagens dricka: vatten
Dagens köp: nada
Dagens mat: mackor
Dagens kärlek: min soffa. såå härlig
Dagens mående:
piss
Dagens låt: Switchfoot - Oh! Gravity
Dagens kommentar: "NEJ du får inte, inte nu. DRICK MASSA VATTEN, vatten emma! lova!"  haha min syster:D

gud vad jag ä positiv idag känner jag. skit samma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0