Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Falling Behind


Dagens frisyr:
Uppsatt, hade rätt bråttom
Dagens smink: eyeliner osv
Dagens klädsel: jeans, tröja
Dagens händelse: ingenting. missade 3 bussar, det borde väl räknas som händelse
Dagens planer: Åka till dansen om en stund
Dagens vill ha: värme!
Dagens saknad: SOL
Dagens drog: Shake it
Dagens tråkigaste: Expo, fy fan
Dagens roligaste: haha krilles planer på att joina fantastic two;D
Dagens finaste: haha mina vita converse var nytvättade och fina;D
Dagens måste: åka till dansen fast jag inte orkar
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: ferraribilar:p
Dagens mat: pasta
Dagens kärlek: music
Dagens mående: sventrött!
Dagens låt: Dead By April - Falling Behind
Dagens kommentar: "Och när ni börjar bråka igen så har ni bara en utväg: Mig!!:D" by krille haha

Kommentarer
Postat av: zacckkyyy haha

heeelt grymt att du har min favorit låt som dagens låt.. hemie visa mig bloggen , kul läsning juue.... ha det götttt

2009-02-23 @ 18:53:47
Postat av: Emma

Haha ome! tyckte väl jag hade fler besökare än vanligt:D welcome typ. låten är grym!

2009-02-23 @ 19:00:43
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0