Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

They'll Never Take The Good Years

Tackar just nu gud för grannens rullgardiner. Jag bara älskar mina tabbar där jag ställer mig rakt framför fönstret i mitt rum och drar av mig tröjan utan bh under .. HAHA. Och nej det var inte med mening. Ingen tror mig när jag säger det men jag svär fan på att det aldrig är med mening hur ofta jag än gör om samma grej!! haha..


Har varit 3 sjukt slappa dagar de senaste nu.. i lördags var det soffliggande hela dagen..sen var jag fan ännu tröttare dagen efter.. lovar att det är farligt att slappa för mycket! Men sen på kvällen medans andra drack morgan o åt o grejer så satt jag heeelt utsvulten på accessakuten..jag är stammis där ja.. Nej men min näsa är fortfarande sjuk så fick nån kortison sak..
Lämnade kungälv kl 18....var hemma i mölnlycke vid 22!! Såå trött o kall o blöt.. gick i slask med högklackat o 3 påsar med grejer..bland annat kebab o chips haha... höjdpunkten.


jaaa o sen har ju julafton varit. Jävligt dramatisk blev den. Min kära fader hamnade nästan i fight med ia's bror..
fina julklappar har jag fått med =) trodde inte jag skulle få ett smack, men pengar, smink och presentkort blev det. sen underkläder och SONISPHERE BILJETT av vääärldens bästa bästa bästa Joakim ♥
hallåå glad!

Imorgon blir det shoppa, färga håret och kanske bio =) har ju för fan inte ens sett new moon än. börjar undra vad det är för fel på mig..

och får ju inte glömma THAILAND den 7e januari!!! jag och batoois i värmen en hel månad..kan fan inte bli mycket bättre än så! ♥

yeees mycket hade jag att säga.. nu ska jag köra en tvättmaskin..gud vad roligt haha... o lägga mig och läsa min nya Rocksound! Älskade älskade älskade Rocksound =) dem jag samlat ligger på hedersplats i min bokhylla tillsammans med mina Kerrang.. saknar!

jaja det var det. hajhaj



Kommentarer
Postat av: Gud

lagt av med bloggandet?! :O

2010-01-28 @ 16:10:10
Postat av: Emma

haha neeejdå....... nä men varit i thailand i en månad och då orkade jag inte ;)kommer nog nåt nytt snart! haha

2010-02-07 @ 15:23:59
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0