Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Jump

FAAAN .... jag har lyckats göra sönder min ipod ='(  den lever än så länge men så fort batteriet dör så kommer den inte vakna igen.. o kan inte ladda in nya låtar.. vad roooligt!

waaa och nu e jag jättetrött....somnade kl 18 igår...o vaknade 3 på natten..sen dess har jag fortsatt vara vaken..
och huvudvärken e kvar.. kommer o går precis som igår. Snackade med mamma o hon tror det är stress över thailand.. haha...vet inte om jag tror på de men visst..de kan jag ta ;)

Kommentarer
Postat av: Gud

...eller att du sover ungefär lika normalt som en kåt hamster som går på tjack..

2009-12-03 @ 21:19:00
Postat av: hemie...

inte stressa för thailand hjärtat.... vi löser de... vampyr.. <3<3

2009-12-03 @ 23:35:58
Postat av: Emma

sover bättre nu ju! =(



joo jag vet.. klart vi gör <3

2009-12-04 @ 05:21:14
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nääär åker du????

2009-12-04 @ 11:45:13
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0