Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Higher

Hmm.. borde egentligen sitta o skriva nåt helt annat än ett blogginlägg just nu....ska till arbetsförmedlingen imorn så måste fixa till mitt cv... men har botat om datan hela kvällen o nu skjuter jag upp det hela tiden :p får bli en all nighter inatt helt enkelt.. Åt helvete med dygnsrytmen igen liksom! hade ju ändå redan förstört den av misstag =(

i alla fall... var på accessakuten o vaccinerade mig för några dagar sen...o sen passade jag på att kolla upp min näsa som har varit helknas sen jag var sjuk sist....slutar med att jag kommer hem med penicillin.. hmm...
o idag var pappa hos läkaren med...gissa vad han kommer hem med,.... jepp penicillin.. tydligen har vi fått samma skit.. (jag har smittat honom med andra ord) oopps...

annars..... ja..nä inget.. hej hej




Kommentarer
Postat av: hemie...

hahah sööt... men hur gick de nu då?? blev de nått cv??



ooo knas... krya på er familj säwemark :D

ses snart :P <3<3

2009-12-15 @ 12:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0