Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

The Downfall Of Us All

JAG DÖR. är så uttråkad.. o har haft nåt migränliknande idag som kommer o går så pallar ju inte göra nåt heller.....Men imorn blir de träffa samantha i stan o fixa lite grejer. DÖDA cheerleaders på fredag ju! haha...eller nej. nu lät de fel.. vi ska inte döda cheerleaders. haha... det är ju vi som är dem! :D eller ah.. ni fattar.

Suttit idag o grejat med min cp data med...hållt på med virusprogram o brandvägg o gjort backup... men de e fan lika bra o bota om den..så imorn ska jag göra det med.. guuud vad roligt. tar sån jävla tid!

Sen på lördag hade jag och samantha tänkt dra till kungälv..men jag har ju fan dansuppvisning på söndag :s och blir det som sist....så haha..aa de blir inte bra helt enkelt.. mådde så dåligt i måndags att jag inte kunde vara med på sista träningen..duktigt. Så vet inte ens hur det kommer gå nu...men de e ju typ skitsamma eftersom hela gruppen e skev. Är det inte förlamade armar så e det förlamade hjärnor.... för nåt fel måste de ju vara på en brud som går medel...betalar för o dansa.. och sen inte anstränger sig. men klart som fan hon ska vara med ändå tycker hon. pach.

okey...vad fan hände nu..vad arg jag låter hahaha...nu drar jag istället..såhär kan jag ju inte hålla på... :p hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0