Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Empty Apartment

JAG BLIR GALEN.....djävulshosta!!! kan fan inte somna på nätterna...
hmm ne..haha de var det enda jag ville säga typ....

Answer no to these questions
Let her go, learn a lesson
It's not me, you're not listening now
Can't you see something's missing?
You forget where the heart is

Waking up from this nightmare
How's your life, what's it like there?
Is it all what you want it to be?
Does it hurt when you think about me?
And how broken my heart is

grym, men går runt o småsjunger på den hela tiden..börjar bli jobbigt

Kommentarer
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-22 @ 01:11:29
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0