Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Lost And Found

Ojj... nu är jag mätt.. Kom hem till en hel gryta med massa kräftor... sen blev det maaaassa jordgubbar , hallon och glass... inte likt min pappa att köpa sånt haha..

Igår blev det att åka till floda och träffa jennifer och samantha. Drack lite öl hos jojjo först med coffe också och sen åkte vi ut med hans båt precis som vi gjorde i våras..och satt och lyssnade på musik och drack med lite annat folk med. mysigt!
Haha Samantha.. du sjöng väldigt fint=) var tvungen att tysta ner dig lite så att du inte skulle väcka hela floda haha:D söt!

Skulle till tåget kl 5 med men vi missuppfattade så gick till coffe.. satt där en timma.. samantha deckade och jag fick inte väckt henne sen så fick åka hem själv=( sov hela vägen.. så folk fick väcka mig när jag skulle av hahaha...hörde ett "gomorron gomorron!!" när tåget var framme:p helt chockad blev jag..

lyckades inte få baksmälla med... förberedde med alvedon vid sängen haha.. så när jag vaknade vid 12 hällde jag i mig det.. somnade direkt.. vaknade igen vid halv 3 och mådde dunder! ♥

orkar inte göra ett långt inlägg... så gör ett till snart om dagen som varit..

heeeee heeeee (samantha fattar haha)

'
Coffe var nog aldrig nöjd igår! hahaha

Kommentarer
Postat av: jennifer

Han mådde som en priiins

2009-08-23 @ 02:01:09
URL: http://baarajenniiifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0