Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Ungodly Hour

Har så jäääävla ont i fötterna!!! fy fan.

Sticky igår då med samantha och tina. det var kul. Fick simon att hata oss hahaha spec mig. fast det var värt det! 
Dem spelade afterlife (blev sån sjuuk allsång) och sen massa atreyu<3  haha jag och tina körde en duett på falling down genom glasrutan på rökrummet:p såg stört ut!
Drack nästan upp all morgan med, jag samantha, coffe och alex haha. Enda rätta!

Sen hittade vi ett gött generöst gäng. Shots blev det. hur bra som helst och sen snacka engelska. Hittade två killar från Schweitz eller hur man stavar.. asroliga. Vem fan åker på semester till Sverige undrar jag? hahaha. Sen försökte dem lär mig tyska... det är inte min starka sida märkte jag haha.
 Vi orkade inte dra i tid sen heller så vi missade sista bussen. Då hittar samantha en kille som kände hennes kompis, Tim. Som bodde på hisingen så där fick vi sova. STOOOOR lägenhet herrejävlar. Dem bodde 8 pers där. Utan grannar. Snacka om grymma fester. jisses. 
Vi gick dessutom typ barfota över älvsborgsbron haha! och över heeela hisingen.

Var ingen rolig natt dock. Plågade blev vi, spec jag! Så jag drog med mig samantha därifrån så fort jag kunde på morgonen. Sen drack vi typ 2 liter cola innan jag drog hem. SJUKT varmt idag med ju. asgött. Vill bada men vill nån annan det? neee..

Idag var det snack om chillkrök hos tina med. Hoppas de blir nåt. Och jag fick jobb i helgen! Lördag och söndag.. börjar kl 18 haha:D perfekt.

Nu blir det mer sol och mat för min del. Om jag kan få kontroll över mig själv igen, hahahaha :$ Blev lite distraherad....woops.

Haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0