Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Turn

hahaha jag var nog aldrig trött efter att ha sprungit.. inte tränat på huur länge som helst.. 
Så går det när man dygnar... hmm.. men åt nyttig frukost.. gröt! haha..proud of myself.. sen efter träningen deckade jag på soffan och sov några timmar.. var ju inte riktigt meningen..men men..

Slapp laga mat idag med, plus att någon har tvättat mina converse:D haha gött att ha ia här ändå! Skorna var så jääävla skitiga efter way out west..går inte att beskriva..

Jag känner mig ensam idag=( satt i soffan och kollade på miami ink och fick en massa rysningar helt plötsligt och typ en klump i magen...sitter fortfarande i.. e väl mycket som e oroligt just nu..oklart och som jag inte vet vad som händer med...

Grym låt med Travis ♥





Kommentarer
Postat av: jennifer

hAHAHA ja!!!

2009-08-28 @ 02:14:02
URL: http://baarajenniiifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0