Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Need You Tonight

haha igår var det kul.. Jonas hade lagat middag till mig, blom och dennis..kyckling!! gott var det..
Sen blev det true blood.. (fy fan vilket jävla slut på de avsnittet... så elakt.. jag och jonas helt seriöst tjöt så fort vi såg att det tog slut haha!) HATAR cliffhangers... 

Såg Män som hatar kvinnor med...och tre skräckfilmer haha! Bland annat min, lindas och samanthas favorit tror jag haha.. Dead Silence.. dockor dockor och dockor:D haha underbar.. Var ju tvungen att presentera Mary Shaw för jonas..(jävligt vidrig tant)
Det roliga som jag inte har tänkt på innan, är att han som spelar Jason Stackhouse i True Blood e huvudpersonen i Dead Silence! haha.. "DET ÄR JU JASON!!" lät det 5 sekunder in i filmen:p True Blood töntar...

Sen två andra filmer.. vi var helt chockade att vi lyckades välja 3 bra skräckfilmer..är alltid så jävla kräsen.. men man hoppade till en massa... och hahaha....jag skrek! Snacka om chock där...blev så jävla rädd hahaha..sen satt vi och skrattade åt mitt skrik i typ 5 minuter..sjukt.. jag har aldrig skrikit innan.. brukar bara sitta och skratta i vanliga fall (min naturliga reaktion när jag blir rädd haha) Satt bla och skrattade mig igenom Hostel.. haha..

Det är nog inte bra att se så många sånna filmer.. drömde jävligt äckliga drömmar hela natten tack vare det haha..
sen idag satt jag ensam kvar i kungälv och tittade på en sovande vampyr=) I like..

Drog hem lite senare..lagade asgod mat..luktade som en restaurang i hela köket..proud of myself..

Jooo... hahaha skulle egentligen hängt med på lerduveskytte med jonas och lite andra killar i helgen( hahahaha)... hade fan varit kul egentligen, men nu ringde min syster nyss och sa att det är kräftskiva i borås..Och man kan inte tacka nej till borås!!!

what else... inget tror jag..såå hare

Kommentarer
Postat av: linda larsson

nooo! hahaha, hatar ju den filmen! :S

haha :D

2009-08-26 @ 17:28:11
URL: http://muckarduva.blogg.se/
Postat av: linda larsson

jätte-ee skön. fyfan, kommer du ihåg hur dåligt jag mådde efter vi sett den? haha. usch

2009-08-27 @ 00:08:24
URL: http://muckarduva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0