Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Heaven

Haha det blev inget med true blood nä. Blev en jävla fylla ist..blev väl inte förvånad haha. Den slutade dock inte bra för mig..efter att blandningen som vi shottade i början av kvällen hälldes upp i muggar så gick de bara utför. fyyy..
Jag blev uppslängd på "taket" med haha. inte ok.
Stolt ägare av en björn och en kanin med som hänger i min jacka...
Sen på natten drömde att jag drack sjukt mkt cola, och att jag ägde en Kapten Morgan kanna och glas! haha.
 
Mådde som en katt när jag vaknade. Men det löste Kenny Starfighter<3 hahaha. Så underbar.
Vart ska du? "Hämta glass!" haha

Funderar starkt på att åka hem, handla och göra tacos. blev aaaaaaaaaaaasss sugen på det.
ska ta mig i kragen nu haha..
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0