Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Change

guud... suttit uppe hela natten.. bra... jag som skulle gå upp tidigt.. haha. Men har faktist suttit och letat jobb de senaste timmarna.. för det gick ju bra...hittade dock 1 som jag ska söka till..
Satt även och pratade med den enda som e uppe denna tiden..men vette fasen vart han tog vägen...?
jaja.. funderar ärligt talat på att gå och lägga mig och sova några timmar.. även om det inte är så smart.... sen blir det upp och träna..ska ut och springa.. (impuls tränade magen i natt med haha...träningslusten kom tillbaka så där helt plötsligt..)

Annars idag har jag en massa grejer att göra.. ärenden..och lite att fixa hemma..

Får se om jag får nåt samtal idag med från Johanna angående GP.. tidigast idag blir det sa hon men får väl se..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0