Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

The River

Vad är det för fel på mig?
Hahaha.,,, jag har lyckats gifta mig 2 ggr tidigare.. det var ju jävligt smart och jag var inte alls bra på det.. och vad gör jag nu? Lovar bort mig själv till inte bara en , utan två ,, haha..

Det roliga är att folk är jätteintresserade av själva gifta-grejen.. hela skolan visste ju att jag var gift innan.. alla skulle se ringen osv och fråga massa frågor.. haha.. och nu så vill folk haka på. skumt!

En läskig grej när jag gick min promenad till Martins... ni vet i skräckfilmer när några bokstäver på neonskyltar slutar fungera och börjar blinka och väsa och låta så där vidrigt.. och sen slockna... ÄH det var inte kul att uppleva..inte mitt i natten i mörkret..

Stötte på mr enerås på vägen med, haha han blev jättechockad.

jaja.. nu har jag pratat klart.. hela vägen hem gick jag och tänkte "detta måste jag bara skriva" haha.. jag är nog sjuk i huvvet....=(

Fick reda på nu att det blir skräckfilm imorn igen! BRA... true blood&skräck...den kombinationen e underbar♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

eeeee jaha :( nu blev ja ledsen... gift dej.. me två andra?? när skilde vi oss?

inte ok emma... :( hallå elak....



men du e min vampyr fortfarande men fru?? snyft.. jaha

2009-08-24 @ 08:58:25
Postat av: Emma

Hur ska jag veta? trodde du ville skilja dig för länge sen ju! och jag har inte gift mig.. bara råkat lova bort mig själv..

2009-08-24 @ 14:26:05
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0