Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Swing Life Away

Idag har man inte gjort något vettigt nä.. vaknade 15.. braaa! Suttit och snackat massa tråkiga saker. och det var inte kul. inte ok. inte bra. inte nåt.

Sen diskutterat med Enerås om att åka båt runt tjörn och sen vidare till smögen, i början av veckan, men kom på att jag ska passa min brors jäääävla katter då. HELVETE. Ville verkligen komma bort ju.

Men idag iaf... blir det Betnér i bältesspännarparken:) Martin och folk e redan där, och ska möta upp Samantha sen. kul kul.
Imorn ska jag hälsa på Th också på hennes jobb och fika med henne:) på tiden. Sen på fredag.. Ninas maskeradfest... vet inte alls vad jag ska klä ut mig till...... =( ingen fantasi!

Sen jobba lördag tror jag..egentligen fredag med men pallar inte de.

har inget mer att säga.. min hjärna e cp idag. vill bara stänga av den:(
puss


ett av kattdjuren vi snodde haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0