Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

River Flows In You

PUh.. e så mätt och trött..
Varit i borås hela dagen.. käkat massa massa.. haha inte för att jag klagar..

Sen har jag varit inne hos min granne och pratat med henne om en grej vi ska göra.... var ju inspiration för en bok hon skrev i våras och nu är GP intresserade! Berättar mer när jag vet lite mer...=)

Nu ska jag packa och sen åka till Martin igen... 

Och imon e det True Blood i kungälv! haha.. har blivit så jävla misslyckat innan så denna gången ska de fan bli nåt!

Kommentarer
Postat av: jennifer

en bok ?

haha, ja korkad är du ;)

2009-08-23 @ 23:11:04
URL: http://baarajenniiifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0