Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Red Red Wine

Waa.... hade en bra dag innan kände jag..skrev en aaaassslång lista på vad jag måste göra för att få ordning på saker...sen fick jag tom lust att träna (träning var med på listan så kände mig duktig), så jag åkte hem och skulle dra ut..

..men sen så mötte jag en person på vägen..och jag vet inte..kände att det var ganska obehagligt så den där "bra-dag-känslan" försvann..och träningslusten med.. blev popcorn ist. 
BRA EMMA!

Tar träningen imon ist.. ska gå upp i tid tänkte jag.. gick upp på tooook för sent idag.. vaknade 16.. efter att ha vaknat några ggr på morgonen, satt mig vid datorn och sen somnat om igen.. men det var det värt faktist..

Hahaha sen gick jag runt nästan naken hela kvällen verkligen.. ganska typiskt mig nu förtiden haha... jaja..

nu sitter jag och dricker vin med mig själv... haha.. godnatt

It's like I've been awakened 
Every rule I had you breakin' 
It's the risk that I'm takin' 
I ain't never gonna shut you out






Kommentarer
Postat av: linda

fin bild emma! :)

2009-08-27 @ 23:05:30
URL: http://muckarduva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0