Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Monday Comes Around

Nu har jag piggnat till lite lite...tog hela dagen att återhämta sig ju.
Pappa lagade iaf kyckling<3 goaste jag ätit på länge. Och nu väntar jag på min kladdkaka haha.

nu när jag känner efter så har jag faktist inte blivit piggare haha. kommer sova så gott i natt:D Sen imorn ska jag först hem till min bror.. fråga mig inte vrf men dem tyckte jag skulle se lägenheten innan jag ska "bo" där...Sen möta upp samantha.. och efter det True Blood och supa... haha denna gången ska de gå bättre för min del. 

E trött på en viss person som inte fattar...helt trög. sluta skriv till mig om du ändå inte tänker ändra på nåt, du vet mkt väl vad jag tycker liksom...

gött... brände kladdkakan. helvete. nu e jag inte glad längre:(


Yesterday is a wrinkle on your forehead
Yesterday is a promise that you've broken
Don't close your eyes, don't close your eyes

This is your life and today is all you've got now
Yeah, and today is all you'll ever have

This is your life, are you who you want to be?
This is your life, are you who you want to be?
This is your life, is it everything you dreamed that it would be?
When the world was younger and you had everything to lose

Yesterday is a kid in the corner
Yesterday is dead and over

DRA





Kommentarer
Postat av: hemie...

meeen meeen .. =(



ja ändrar ju.... e ja trögg??

(menar du mej)---



a little piece of vampyr..

2009-08-17 @ 06:54:50
Postat av: jennifer

Ooooj, förlåt.

Just det, det ska jag skriva sen :D

2009-08-18 @ 15:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0