Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Manhattan From The Sky

Hemma igen då... fan vad jag har skjutit upp den jävla städningen! Igår fick jag nån konstig yrsel så jag kunde knappt gå.. låg på soffan och försökte inte öppna ögonen.. sen fick pappa åka dit med alvedon...men de hjälpte inte.. Först idag mår jag bra igen.. skumt..

sovit sjukt dåligt i natt med.. vaknat precis hela tiden.. sen var jag på arbetsförmedlingen.. gött att det är så nära till allt nu:D
Sedan tog jag en sväng förbi th's jobb, och lyckades tajma så bra att jag fick skjuts hem:D tack!

håller på att rensa min garderob nu.. inte kul.
Sen kommer samantha snart hem och då ska jag träffa henne och jennifer=) gött att äntligen göra nånting.. Och imon ska jag träffa th=)

fan vad sjuka drömmar jag har nu för tiden.. i natt var det också en sjuk dröm.. fast på ett annat sätt. haha.. jag e nog sjuk i huvvet som jonas sa när jag berättade vad den handlade om:p haha..

nu kommer la min fader snart så ska fortsätta städa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0