Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Love Like Winter

Jag hatar att gå upp "tidigt".. ärligt gick upp 11.. men de känns som klockan e 8..känns som jag ska till skolan.. fast de ska jag inte=) yay. åt helvete med skolan liksom!
Ska dock till arbetsförmedlingen och det är ju inte det roligaste iof..... I'll live,.. haha.

Igår blev det iaf Weeds, haha. och Entourage, och en skräckfilm♥ Den var bland det sjukaste jag har sett.... kan man inte tro för jag har sett en del sjuka grejer.. men asså..brutna näsor, avfallskvarnar och hammare....det var ganska o-sköna mord...hahaha..

Idag blir det städa också.. fyy.. men det behövs, ohja.

Haha... igår när jag gick av bussen så fick jag sån sjuk känsla.. det var ganska kallt igår, och så kändes det som höst/vinter.. Det typ luktade vinter. haha... eller höst, kan inte bestämma mig. Men kom på att jag längtar efter det iaf. Vet inte varför.. har aldrig velat att sommaren ska ta slut innan men nu vill jag det. E trött på den:p haha.. skumt.

Har väl saknat mina sjalar och och bara själva höst känslan.. nu babblar jag för mycket känner jag så nu ska jag gå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0