Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Lightning Crashes

Haha vad pepp jag blev på att skriva nåt nu.. Så jääävla bra väder idag! Varit ute i skogen hela dagen med min syster och hennes kompis.. hahaha.. vi e lite annorlunda.  Hade en hund med oss också, som vi hela tiden fick hålla koll på för den ville bada hela tiden.. Jag menar, det gick bra så länge det var i sjön eller en å, men när vi kom till stora gyttjepölar. Haha hon bara hoppade i och rullade sig. Sen var hon helt svart. Jaja, har typ länsat en hel skog på blåbär med, var hungrig som vanligt.

Sen kom vi hem.. satt i solen på gräsmattan med en kaffe och tjötade med Ia (som har flyttat in nu). Åt lite smultron, jättemysigt. Nu är det mat på gång. Grilla :) sjukt jävla gott ska det bli! 

Fick ett roligt samtal innan med.. haha jonas och linus hade problem med hdmi ingången i linus tv och dem ville att jag skulle komma och hjälpa dem(hahaha) va fan liksom..

I förrgår var jag jättevuxen med=) Först var jag och pappa och åt lunch på take eat easy, sen gick vi till banken och fixade en massa grejer... efter det arbetsförmedlingen, och sen körde jag bil:D haha gick skitbra faktist.. körde i regnet. yay. Vill lätt köra snart igen, e så sugen hela tiden och det hade varit så gött med körkort så man bara kan åka iväg när man vill.

Vill ha jobb med... hoppas de blir lite lättare nu när jag äntligen har tagit tag i det lite. hmm.. antagligen inte. haha. jaja.

snart läst ut sista twilightboken med=( känns jättejättesorgligt. vill inte att det ska ta slut! 550 sidor.. haha på några dagar. Orkar bara läsa när jag ska sova.

haha har förresten haft min blogg i över 2 år nu kom jag på.. känns rätt stört när man läser igenom så gamla inlägg:p Som en annan person typ =)

jaja.. de var väl det. Hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0