Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Hey Boy

JAG HAR ALDRIG VARIT SÅ HÄR TRÖTT I HELA MITT LIV........

jobbat 16 timmar i ren lera... skojar inte. kom nyss hem... åkte hemifrån kl halv 10 i morse... Haha jag har aaaldrig varit så smutsig i hela mitt liv heller.. fy fan!
Och Olof mfl försökte få med mig ut och supa nu!? ääääh..galna..

Rätt kul att jobba samtidigt som teddybears sthlm spelade.. sålde en liten bit från scenen. Alla var så glada och det var sån skööön stämning:D

Men ärligt talat..jävla pach festival. Vad e de för folk??? seriöst. Höll på att flippa över ett tag.

sov dessutom typ 3 timmar förra natten.. ..bra emma..

bästa citatet idag av Ivar
- Du har inte nån skön innerficka? 
haha.. alla i hela vanen satt och skratta... och vi var många... kanske liiite övertrötta.

gonatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0