Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Chraa Indian

Hopp.. åka och jobba snart då. Vill egentligen inte. Är inte på humör för att vara supertrevlig mot kunder idag haha. Eller stå och dö i värmen.. ärsh de e rätt gött ändå.. ska inte klaga.

Sitter och lyssnar på hoffmaestro haha. Han kommer alltid vara sommar 2009.. CHRAAAA! Man blir så sjukt jävla glad:)

Solat idag med Anna och Petrus, dem åker till kreta på onsdag i två veckor=( så jääävla orättvist.. vill också iväg!

jaja, ha de

Kommentarer
Postat av: Anonym

oo madoona baah.. vääwwää kan inte se-.. e full .. tvär baah...

hah



men om du vill i v'g så kom hit.. lovar dej ett bitbmärke baah..

pusass

2009-08-08 @ 17:58:14
Postat av: Emma

hahahaha fyllo. som jag har sagt innan betala gärna(Y) toppen liksom! tror du har lovat mig mer än ett bitmärke iof haha, iaf gjorde du det igår...... hmmm. (A) ojjj vad sa jag nu..

2009-08-09 @ 02:13:58
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: hemie...

hahah du emma ja lovar massa mer än bitmärke.. kom får du se ;) hahah söt...



2009-08-09 @ 04:27:41
Postat av: Emma

haha bra....

2009-08-09 @ 14:50:12
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0