Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Baby

haha nu e jag i martins lägenhet... sicket jävla liv det har varit nu.. jisses..

måste dock åka hem snart igen.. massa att göra, och jag vill ha mina pengar nu när det är så många som ska ut idag.....=( inte kul det här..

jag drömde ärligt talat sjukaste drömmen inatt. HAHA.. skäms över mig själv:$ fattar inte vrf jag drömmer det ens.. waa hahaha..rätt nice ändå.. nu ska jag vara tyst:D


fått serj på hjärnan idag med..


You came to me within a dream
Not everyone is who they seem,
All these words we cant redeem,
Like the great magic of our world,
Corroborated by your words,
Splitting planets into thirds.

Baby oh baby,
Baby my baby,
Baby ooh babe
I miss you, lalala,
Baby oh baby,
Baby my babe,
Baby ooh babe
I miss you

Kommentarer
Postat av: samantha

din jävel! vad har du drömt om? :O :D

2009-08-20 @ 18:22:50
URL: http://hangoversong.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan!! det var en video som visade att twilight dockor skulle komma ut när filmen har premiär! :D

2009-08-20 @ 23:35:02
Postat av: samantha

ja, det menar jag väl. men vi var bara inne i en halvtimma och sen stack vi. jag var alldeles för full för att komma ihåg att ringa dig. :(

dålig vän varning!

2009-08-21 @ 01:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0