Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Angel

ojjjj.. trött! Kräftskivan var kul som fan.. åt ett helt kg själv haha..sen blev det massa dans och spel...typ "med andra ord".. blev oavgjort och jag och anna var i olika lag.. så skulle vi köra en duell så att nått lag kunde vinna.. haha..charader asså...

Så vi fick kolla på ordet.. haha blev Pamela Andersson.. SÅ kul.. vi stod med ryggen mot varandra.. så vi stod mot våra lag.. och ändå gjorde vi EXAKT samma grejer EXAKT samtidigt.. hahahah.. såå stört.. fast mitt lag vann ändå:D hur bra som helst!

Haha kul att se två systrar göra stora bröst , springa som i baywatch och sen "dyka ut i vattnet" ;) haha..
Fick ett ryck också och bestämde oss för att bada kl 2 på natten i det 15-gradiga vattnet.. välkomnar förkylningen.. den lär väl komma när som helst..

Andreas var i sjukt länge.. han satt i vattnet med bara huvudet och en hand med ett whiskyglas ovanför ytan haha.. såg kul ut.

Sen blev det massa nostalgi musik och shots... heeela morgonen.. jag och anna satt och sjöng duetter..en massa queen och michael jackson låtar:D haha.. gick och la oss sist av alla med.. somnade halv 8..

skummaste jag hört på ett tag... En annan kille heter också Andreas... men han började kallas för Anton ist för länge sen.. sen blev det "Anton Plankton" och nu säger dem bara Plankan...waaa.. långtsökt eller vad?

Men men.. idag var jag duktig och gjorde 1 bra sak.. haha.. öste båten.. var ärligt talat en zombie så det är starkt jobbat tycker jag haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0