Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

All Over You

Yaaay.. nu blir det sticky ikväll tydligen:) med samantha iaf och tina. Försöker dra med lite folk.
Det är verkligen helt sjukt vad varmt det är idag:s lär ju vara en bastu ikväll då inne... fyyy. vet inte hur mkt man ska ta på sig då ju.

Just nu sitter jag och lyssnar på Live.. haha inte bästa musiken för att komma igång men faaaan vad grymma dem är! Länge sen jag lyssnade på dem.

Har fått jobb erbjudande i helgen på popcorn med:) grymt. Madonna! Då ska jag fan fixa så jag slipper betala skatt om dem nu fortfarande vill att jag ska jobba. Gött med extrapengar. gött gött gött. Ska kolla upp på way out west med=) grymt!

Time to go,. hare

Oh now feel it comin' back again
like a rollin' thunder chasing the wind
forces pullin' from the center of the earth again
I can feel it...





Kommentarer
Postat av: hemie...

emmma.. saknar dej.... fru.. ;) hmmm knas allt e haha men men.....



jäääj madonna slå pannbenet på henne från mej =) jääääj



puss ..



bit märke.. :(

2009-08-07 @ 05:54:15
Postat av: Emma

joooooaakim.. haha jo knas e de minsta det är, jag saknar dig med ju.. du e liksom min man hmm..

Haha jo I will.. hatar madonna, fyy..



mjoo.. inga bitmärken här.. har ett blåmärke dock, kan vara från dig :D haha. puss

2009-08-07 @ 14:48:32
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0