Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

A Vampire's Lament

Idag mår jag bra.. har till och med en glad-dag.. haha

Trodde jag skulle träffa th idag, med betoning på trodde , men det sket ju sig... men kungälv blir det iaf, Weeds idag eftersom jag kollade på true blood hemma igår.. sen vill jag supa.. så så blir det nog.

först ska jag gå till affären och köpa massa choklad♥

Såg nya New Moon trailern idag... waaaahahahaawaaa.. typ♥ så ok det kan bli..

hahaha var så jävla besatt av alexander igår efter att ha sett honom "naked" .. fyyyy vad han är o-ful.. haha..dying over here.

nu ska jag dra.. sitter och kollar om det landar ett plan på min gata......hmm haha nee nu överdrev jag=) wää ingen fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0