Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

9 Crimes

Jaha, då kör vi igen då... haha

Har varit i stan idag med Th.. eller ikväll. Satt på vanilj först och tjötade om allt möjligt och klagade på barn som jag ville strypa.. haha,. jag e lite ond ibland....

Sen tog vi en riktig låååång promenad överallt i stan.. stannade i haga och fotade en massa.. haha :D Sen fortsatte gå.. gick och klagade på alla jävla löpare som ska springa nattloppet... jag har ändå varit löpare, men ALDRIG att jag skulle springa en mil mitt i natten hahaha...

Kom på en grej vi ska göra... gröna gubbar handlar det om... så kallat Go Green...jävligt mkt internt på de skämtet asså. haha.
Grillkväll kommer inom kort med.. grymt!
Lyckades ta oss till korsvägen tillslut iaf, åt lite chips och sen åkte vi hem igen:) bra kväll!


Imorn blir det Borås iaf.. David fyller 18 så ska fira lite... och hälsa på farfar som ligger på sjukhus tydligen=(

jaja.. hare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0