Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Unholy Confessions

Denna dagen har inte varit rolig någonstans. Börjar ju jättebra med att jag försov mig. Sen när jag väl kommer till skolan dyker det upp en grej och där gick den lektionen åt helvete. Jag som verkligen försöker bättra mig, haha. Aja det behövdes prata idag istället  så det var lika bra.

I alla fall så tänker jag inte gå in på detaljer men det har varit en sjukt massa tjafs och bråk hela dagen mellan olika personer och även om jag inte vill bli inblandad så blir jag det pga att jag inte kan hålla tillbaka mina åsikter...bra emma.
Så nu försöker jag lappa ihop allt igen och det är inte det lättaste heller. Sen har jag märkt att jag har aggressions problem. Helt sjukt. Så blir jag arg och skäller på nån så är det inte alltid jag kan styra över det. Jag vill inte bli arg men jag blir det bara. Ska försöka lösa det med snart..

Bowling på lördag då, med min favorit...mm visst. skitkul. Får väl se hur det går.
Ska väl dra nu tänkte jag, prata klart med J och sova sen så småningom.
Night..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0