Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Dance, Dance

Ny vecka nu då. För en gångs skull började den riktigt bra. Kom i tid och höll på hela lektionen med montern till gymnasiemässan.
Sen när jag skulle ta bussen hem så vem träffar jag inte? Jooo Sebastian Enerås. Så vi satt och tjötade en massa hela vägen hem om allt möjligt. Sjukt nice, var länge sen jag pratade med honom på riktigt. haha. jaja.

Hinner inte skriva så mkt mer nu, för ska iväg och dansa. Matilda det är sjukt tråkigt att du inte är med i år! Det är mer seriöst denna terminen plus att vi typ bara är 6 pers. Tråkigt att gå själv :/
Men nu ska jag dra. tja

Kommentarer
Postat av: Matilda

svar. ååh tråkigt!. men går det bra dåå?

2008-09-29 @ 17:59:31
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0