Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

With Tired Eyes, Tired Minds, Tired Souls, We Slept

Fy fan vad jag är trött. Helt utmattad så jag bara vill gråta. Har pluggat och pluggat och pluggat idag och druckit kaffe på kaffe.. Engelska , psykologi, engelska , psykologi, engelska , engelska, engelska... och suttit framför datorer större delen av dagen. Helt jävla sjukt, höll på att tuppa av på bussen och det känns som jag är sjuk , fast jag bara är trött. tog t.o.m tempen. Jag vill inte till skolan imon. Jag vill verkligen inte:(
Det är seriöst så illa att jag ska plåga mig med mina linser från och med nu trots att jag typ är allergisk mot linsvätskan. Har verkligen fattat att jag överansträngt ögonen.. sen är det mycket som händer och som har hänt det sista som inte har med skolan att göra och man är bara så utmattad, jag är inte den enda. Men iaf idag blev det för mycket helt enkelt. Vill bara lipa. och sova. gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0