Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Why does it always rain on me?

Jahopp kul väder...ursh är helt blöt. Kom försent till skolan idag och när jag kommer dit , assur så har vi ingen lektion. ROLIGT!
Sen satt jag och samantha och kollade på när hanna käkade pizza , roligt när min mage höll på att sprängas av hunger. Ursh. Så nu är jag här igen, min buss gick såååklart inte hela vägen hem så fick dessutom sitta och vänta i centrum. Dagen börjar bra och så liksom.. nu ska jag äta och vila lite och sen åka in till stan igen. Insläppet till storan är kl 19 så;) Ska bli GRYMT KUL. Sen åker J med mig hem.. yey inte träffat honom sen..måndags tror jag? Yeye,
tja

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv. ursh dåå men jag håller med de är svin kallt nu för tiden;) hahah.

2008-10-10 @ 16:25:14
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0