Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

A Dream Is A Wish Your Heart Makes

NI MÅSTE LÄSA! ( iaf om drömmen)

Ursh ursh ursh
är helt jävla död. Jäkla psykologi!!! Så krångligt och massa ord att komma ihåg. Mitt minne är inte så himla bra heller så saken blir ju inte direkt bättre då. Sen på måndag börjar apun. Måste ringa dit imon och fråga vilka tider jag jobbar. Hoppas fan inte jag måste gå upp aptidigt och sluta apsent. haha. Är redan död så det räcker ju. Sen våran jäkla apu-gubbe Yngve. Han har aldrig med sig min apu-lapp till skolan. Alla andra har fått men min hade han aldrig med sig så jag har fortfarande inte fått den. Vet inte vad min handledare heter och har ingenstans där dem kan fylla i närvaron. Jävla gubbe!
Prov imon då kl 9. ursh. hade jag inte skitit i provet när alla andra hade det så hade jag varit ledig imorn. Men men hade jag kommit på provet så hade jag antagligen inte kunnat komma med något plus att jag hade riskerat att hamna i en grupp med någon jag inte kommer överrens med...finns ju ett urval av sånna i klassen. Så likabra att göra det själv faktist. Hoppas jag klarar det bara. Hatar kerstins prov :(

Haha somnade ju på soffan innan
. Drömde en massa drömmar som jag kommer ihåg jättedetaljerat. Helt sjukt, mår typ riktigt dåligt för att en av drömmarna inte var sann. Känns fortfarande som att det verkligen hände! Jag kan berätta lite.. kanske inte allt men iaf.

I ena drömmen fick jag en allergisk reaktion av någonting, visste inte vad det var i drömmen men jag gick runt och tuggade på något.. var asläbbigt, fick typ bubblor i ansiktet och jag kunde knappt prata för att det var så stramt i ansiktet. Så jag och några mer, minns inte exakt märker jag, vi åkte till akuten. haha , min pappa var med på ett hörn med.

Sen i en annan dröm så hade hanna köpt kläder..inte alls hennes stil, det var typ baggyjeans och nåt linne..Så tog jag på mig kläderna av någon anledning med prislapparna och allt som fortfarande var på kläderna. Och på något vänster lyckades jag typ smutsa ner kläderna, så drf tog jag dem och gömde dem.. hahaha.
Allt detta utspelades på ett hotell.

Sen en tredje dröm.. var någon slags fest på hotellet med massor med folk.. Så kommer det fram en kille.. i drömmen visste jag exakt vem det var med kom inte ihåg hans namn så jag kallade honom för william i drömmen även om jag visste jag hade fel. haha. I alla fall så hälsade vi och sen stog han typ jättetätt intill och var helt tyst. Tilllut så lutade han sig fram mot mig och typ flåsade mig i örat, så jag backade undan, och han fortsatte med världens flin, flåsade och flåsade så tillslut slog jag till honom, och då blev han arg och jag har för mig att han slog tillbaka.
Så då slog jag ner honom istället. hahaha grymt som fan! Sen gick jag därifrån och det blev en jäkla kalabalik, "jag hade ju slått ner en kille!!!" Folk var som galna. haha

Sen i en till dröm.. det var typ nån slags fortsättning..utspelade sig senare på kvällen/natten, Så träffade jag Avenged Sevenfold. Jag mötte Synyster Gates som ropade på mig och jag satte mig vid honom. Så frågade han mig vad jag hade gjort ikväll så typ skrek jag med sån growl(?) röst att jag hade sett FUCKING AVENGED SEVENFOLD OFCOURSE!!
Och han typ sken upp och sa nåt i stil med "fan vad bra , så det ska låta" :D haha. Sen så satt jag där och  de andra bandmedlemmarna kom, Zacky satte sig brevid mig och hade en luva på sig..( helt sjukt vad bra minne jag har från drömmen ). Så satt vi där jättetätt, typ som om jag var en av dem eller en asbra vän till dem. Typ halvlåg ner med benen in i mitten över syn's ben. Helt underbart:D Sen efter ett tag så skulle dem dra därifrån och dem bad mig hänga med så jag åkte med dem i en bil. Åkte förbi nya arenan i gbg, och dem började prata om den typ att den var jättekänd osv. haha. Sen kom vi tillbaka till hotellet typ fast en bit ifrån, till nån krog. Såklart stack Syn dit direkt sånt jävla fyllo han är och jag sa hejdå till dem och gick tillbaka:D Sen vaknade jag typ.

Hahaha nu när jag kollar på min bakgrundsbild känns det så jääääävla konstigt. Som att jag känner dem hur bra som helst och vet exakt hur dem är och i min dröm såg dem exakt ut som i alla musikvideor och på alla bilder, så fatta vad mycket jag har kommit ihåg från innan som har kommit med i drömmen.
Waa vad stört. aldrig haft en sån detaljerad dröm.. har till och med lämnat ute lite detaljer.

Aja blev ett aslångt inlägg men wtf.
Gonatt

hyurru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0