Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

She's Actin' Single, I'm Drinkin' Double

Äntligen motiverad att skriva. Har varit rätt tomt på sånt ett tag av massa anledningar som jag inte orkar prata om..
Men i alla fall. Har börjat praktiken på granit och det är väl ok.. jag vet inte har bara vart där 2 dagar så har inte kommit in i det. Hände lite grejer i mitten av veckan så jag inte sov nåt på nätterna. Var helt död på morgonen och det gick bara inte.
I onsdags mötte jag upp tjejerna i stan och vi gick till condeco och arbetade med projektarbetet. Pratade mycket om allt som hänt och sedan gick vi runt lite i stan och kollade på saker till kommande modellen.
Sen blev det rockbaren av nån anledning och där träffade vi en från munkebäck och hans kompisar så det blev några öl. aah några för mycket. haha, ursh. Sen blev jag trött och hanna försvann och samantha försvann, så tydligen somnade jag? haha. Det gillade inte personalen så emma blev utslängd. jippie. Livrädd att dem skulle kolla mitt leg men icke. Så det blev att vandra ut och leta efter berzeliigatan. Det gick inte så jävla bra. Hamnade bortanför Ullevi. Och vinglade runt i en halvtimma innan jag tillslut kom till kungsport. Orkar inte berätta allt men det slutade med att jag satt och lipade och en polisbil körde mig hem. haha, dem gick på att jag var spiknykter. knäppa poliser och pratade glatt med mig hela vägen till mölnlycke minsann. Pappa var inte ens negativ till nåt av det utan han tyckte jag skulle stanna hemma dagen efter. Haha underbart:D

Aja det var det iaf.
Kom hem för en stund sen. Har varit på middag i kungsbacka hos petrus föräldrar.  3 rätters, och chokladfondue till efterrätt. Jag dog!
Är helt utmattad av att ha ätit så mycket. haha.

jaja, liten update,
haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0