Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Letter To A Friend

du förstog ju inte. fick ingen chans att förklara.
Du sa till mig att jag måste bli av med min blyghet, sen sa du get over it.
så säger jag. mm men kom över BB då, get over it.
Det enda jag menade var att det är ungefär lika lätt för mig att komma över min blyghet som det är för dig att komma över honom.
Jag menade inget annat! Klart som fan jag inte gjorde. Du kanske glömde allt jag sa på vagnen om honom, för jag menade varenda ord. Om någon annan säger till dig att du inte ska prata med honom, och komma över honom så låter du dem. Och på vagnen sa jag att jag inte fattar varför. Så länge du mår bra så tycker jag inte det gör nåt ifall ni fortsätter prata eller vad ni nu vill göra.
Och jag VET att jag måste komma över min blyghet, det har jag vetat hela mitt liv, jag är ju inte dum i huvudet. Jag har kommit en jäkla bit på vägen med men allt är inte borta såklart. Du tror inte jag försöker men det gör jag. varje dag..
Det var de första jag ville säga för att få det förklarat.

Sen en andra grej. Du säger att jag lever på dig, umgås bara med dina kompisar, alla mina pojkvänner har du kännt innan mig, festerna jag går på har du fixat. Att allt är tack vare dig.
Ett tag hade jag ju bara dig! Min enda kompis från mölnlycke gled jag ifrån och jag umgicks bara med dig. Är det så konstigt att jag lärde känna linda då tex? Och jag trodde inte du skulle ha nåt emot det. Tvärt om så har du sagt att du är glad att vi kommer överens.
Sen samantha, våran gemensamma klasskompis, så att du skulle säga att jag känner henne tack vare dig, det fattar jag inte.
Killar då...genom att du är sån sjukt nära vän, och jag umgicks med dig mycket, konstigt då att killarna jag dejtat är sånna du kännt. Hur skulle jag annars kunnat träffa nån?
Hur ska jag ens kunna hitta nya kompisar eller vad det nu är du vill, när jag inte ens kan komma med ut på helgerna. Det är väl inte så konstigt då.
Och en grej till. Att säga till mig att du tycker det är dåligt av mig att inte dumpa jonas för din skull?? Hur fan kan du?
Självklart om allting hade hänt innan jag blev tillsammans med honom att jag hade gjort det! Hade han varit elak mot dig tidigare hade jag aldrig börjat träffa honom, eller om det var i början så hade jag slutat direkt. Men nu har jag träffat honom så länge redan innan allt de dåliga hände. Att du ens kan med. Jag fattar inte, och du fattar inte hur det känns att få reda på alla dina hemliga åsikter om mig. När jag har trott att saker har varit bra mellan oss. Känns som du gått bakom ryggen på mig.

Jag vet inte om jag har anat att det är nåt. kanske är därför jag inte riktigt känt att jag har passat in de senaste veckorna. Som att jag inte riktigt är en i gänget utan att det är nåt som inte stämmer. Jag vet inte vad du tycker jag gjort fel men att känna att man inte passar in kan göra en rätt passiv. Och i vanliga fall har jag jävligt svårt att visa känslor och det är jobbigt för mig med att inte kunna berätta för dig hur mycket jag tycker om dig. Det är bara som om det fastnar inom mig. Som att det inte kan komma ut. Men det betyder inte att jag älskar dig mindre jag hoppas du kan förstå det.

jag vet inte vad jag ska säga mer.. har suttit hemma i helgen och bara funderat på vad jag ska säga till dig och det känns som det inte räcker, som att inget kommer hjälpa. men nu har jag försökt.

Jag hoppas du fattar nu att det var inte orden om bb som var grejen utan att.. aa du läste ju själv. Jag menade inget annat. Jag vet väl hur jobbigt du har det med honom och att jag skulle ljuga om det på spårvagnen.. aldrig. Jag ljuger inte för dig. Jag tror aldrig jag har ljugit för dig nån gång.

nu ska jag sova, denna helgen har totalförstört mina ögon.. ville bara skriva innan jag gick och la mig.
och jag älskar dig så sjukt otroligt jävla mycket så du förstår nog inte. Och efter allt du har sagt så vet jag inte om det låter bra när jag säger att jag inte skulle klara mig utan dig , men då får det låta dåligt då, för jag vill att du ska veta det.

night
..

Kommentarer
Postat av: Hon

Jag har aldrig sagt att du ska dumpa honom! Men du är helt passiv när han verkligen trycker ner mig. Du skulle inte dratt upp BB! Du vet hur bra jag mådde den dagen och att jag var en bit på väg tillbaka till livet. Men man kan säga att du drog tillbaka mig till skiten igen, tack!

2008-10-20 @ 13:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0