Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

The Key

Jag är grymt trött! Igår var jag hemma hos hanna och hjälpte henne laga mat, haha. Så vi gick och handlade och gjorde pasta å sånt. Och sen satt vi och käkade och drack öl:) Kollade på film och hade det mysigt. Sen blev vi helt cp när vi skulle sova, haha. Fantiserade fram ett band, och kom på namn till oss och sam och linda. hahaha plus låtnamn. aah helt sjukt, men asroligt:D<3

Sen upp tidigt, fast jag var ändå rätt pigg. Fick vänta länge på bussen och när jag väl kommit fram till dörren hemma så kommer jag på att jag inte hade fått med mig nycklarna igår. Fan vad arg jag blev, och inga grannar var hemma som har extranyckel.. Så det var bara att åka till lindholmen typ och hämta pappas nyckel och åka hem igen. Ursh! Sen käkade jag lite pizza och tillslut kom th hit. Vi kollade lite one tree hill och tog massa kort.
Sen har jag bara degat typ... eller förutom att pappa förhörde mig på ett sånt högskoleprov från tidningen , haha, skitsvårt fast jag kunde iaf några.

yeye.
Fan hade velat sticka till affären innan den stängde men det hinner jag inte nu märkte jag för den stänger om en kvart. Jahopp, likabra det kanske.

haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0