Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

So Cold

Hemma igen. Var på gymnasiemässan idag som jag sa, gjorde inte jättemycket men ändåå. Haha dissade hon med snoken, undvek en viss person.. och hanna , emmamaria och jessika fastnade i hissen:p Sen blev jag, hanna och samy intervjuade av metro och dem tog massa kort på oss när vi höll i våran modell av montern och vi pratade om den och om skolan. Så kanske kommer med i metro imon;)
Sen drog vi hem till hanna och kollade på one tree hill utan ljud typ och gossip girl. Käkade och sen åkte vi till backa och kollade på hampus match. Var svinkallt:D Fryser fortfarande sjukt mycket!!! Så nu är jag hemma, astrött. Jonas vägrade komma hit..snällt. Men men vill han inte träffas innan han drar till stockholm så fine.
Waa ska nog käka nåt tror jag. Är rätt hungrig kom jag på.
yeye, tjing

d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0