Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Seize The Day

Jahopp då sitter man här igen. Kom hem från hanna för en timme sen eller nåt, var med tjejerna hela dagen idag. Skrev projektplan, satt på café och kollade på skräckfilm. Haha alla blev asrädda och det kommer nog dröja jääävligt länge innan vi kan sluta skämta om dockor. haha. Men den var bra..faktist länge sen jag lyckades välja en bra skräckfilm.

Missade bussen i morse, så när jag är på väg tillbaka till huset ropar min granne på mig, en tjej som är runt 30 kanske, jättesnäll. Hon förstod att jag missade bussen. Det slutar med att hon vill köra ner mig till mölnlycke centrum och inte fan tackar man nej:p Så blev det att ta tåget. Asgött, man blir så avslappnad. Sen var det gympa med alla tjejer i klassen och hon med snoken som var mer patetisk än hon brukar. Shit asså. Efter det religion och graf. Gick ganska bra, nu har jag 2 olika loggor jag kan välja mellan:) Så det har varit en bra dag idag faktist :D verkligen gjort det jag skulle.

Funderar på att ladda ner lite mer Greek avsnitt nu. Saknar det. Fast sen har jag psykologi läxa så det blir väl plugga lite med innan jag somnar. Fan har ju ingen direkt lust att sova ensam i natt efter den jävla filmen asså, men jag gissar på att J inte är så sugen på att åka hit och gå upp astidigt imon. Haha, iof kan han ju ligga kvar men aa jag vette fan. Vi får väl se:)
Nu iaf så ska jag göra nåt vettigare. tja

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv. jaaa de får du allt göra;) fast kan inte lova att den smaklar bra:D haha allt bra med dig ?

2008-10-09 @ 08:42:51
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0