Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

School Is Out

Gött äntligen hemma från skolan! Har varit jobbigt idag för vi skulle bli klara med allt til gymnasiemässan. Efter halva lektionen stack hanna på möte och fabian var bakis så det var bara för mig att skriva allt på väggen själv:p var helt slut efter det. Sen hade även jag ett möte typ, haha pratade med min kära idol birgitta. Yey! Nä men för en gångs skull sa hon något vettigt. haha.
Igår var jonas också helt galen i greek. Han kollade på avsnitt efter avsnitt , och jag orkade bara 3 st sen somnade jag. Var hur trött som helst i morse men kom iaf i tid, nästan..5 minuter sen bara pga att jag var tvungen att köpa en latte. Mötte mamma på bussen till skolan med...så nu har hon och jonas iaf hälsat på varandra, men det var ju askul att sitta där med henne. Kom jättebra överrens med anki och yngve idag på lektionen också btw:) gött!
Har dans sen 19.15 men jag tror jag ska springa hemma och träna mer på dansen här istället. Orkar inte åka buss mer idag, är jättetrött.
Nu blir de mer greek, är på säsong 2 men fick inte se klart på avsnittet igår eftersom vi skulle backa till början av säsong 1 såklart. Envis man, det har jag iaf! :D
tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0