Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Money Talks

Tog sovmorgon idag.. blev sent igår innan jag lyckades somna och ha konditionstest när man har sovit 2 timmar lät inte jättelockande. Så nu börjar jag efter 13 nån gång. Mamma ringde dessutom och väckte mig när jag precis somnat om efter jag bestämde att jag skulle skippa idrotten. Askul verkligen kunde knappt prata för att jag var så trött, bara mumlade nåt om inställd lektion så var hon nöjd. jaja.

Lyssnar på lite nya A7x låtar =) Grymt, ska lätt köpa nya dvdn, när jag har pengar typ. Jo! appropå pengar så har jag fått mina försäkringspengar. 2800 blev det, så lite mindre än förra ggn mobilen försvann. Nu kan jag iaf köpa en ny mobil. Gött som fan för jag hatar pappas samsung som jag har nu, samsung är skit..spec när man ska skriva meddelanden..helt sjukt. Ä kommer innan Å av nån anledning vilket jag alltid glömmer, och ñ kommer före ö? Skriver alltid fel..

Nu ska jag käka lite iaf..ska dra om typ en och en halv timma. ha de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0