Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Money, Money, Money

Jahopp så var det med den dagen. Behövde ta igen lite sömn om man säger så sen mår jag fortfarande inte helt 100.
Jag hittade en mobil igår förresten, eller jag har kollat på den innan.. tyvärr är det en samsung som jag hatar men det är fan värt det just för att det är denna mobilen.. ni vet den som kallas för "mini iphone". Så jävla ball så det finns inte och den var ganska billig så jag kommer ha pengar över från försäkringspengarna att betala månadsavgiften med:D svingrymt! Plus att det är comviq kompis och jag slipper byta nummer , det kan inte bi bättre..

Får betala typ 250 kr direkt, sen 150 kr/mån i 18 mån. Slipper betala nån comviq avgift resten av året och sen blir de 49/mån. och så startavgift på 99 kr. Sen är det ju samma samtalskonstnader som innan och så mkt gör jag inte slut på.
Den har 5 megapixelkamera och massa asballa grejer och touchscreen of course;)

Och jag ville ju hitta en billig mobil så jag kunde köpa en kamera och en mp3. Denna har ju allt, jag menar såklart jag vill ha en kamera men det är inte bråttom liksom. Sen hade jag hittat en assnygg mp3 med touchscreen som jag inte behöver köpa nu då längre:D Sen vet jag att pappa inte kommer gilla att jag köper en fin mobil igen, men jag har en plan.. eftersom mina mobiler alltid bli stulna på fester, så tar jag helt enkelt pappas mobil när jag ska ut istället. Grymt!
nu ska jag dra, tja

sdfs

Kommentarer
Postat av: Matilda

snygg mobil;) allt bra??

2008-10-03 @ 18:38:25
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0