Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Midnight Movie

Helg då gött. Hade den vanliga filmkvällen hos hanna igår med henne och samantha. Först gick jag och hanna och käkade på pizza hut och satt och tjötade. Sen mötte vi upp samantha och gick och köpte öl och hyrde film. Jag var sjukt trött så jag lyckades somna efter halva 2a filmen och sen orkade inte dem andra se sista heller. Så var det bara att gå upp i morse för hanna skulle jobba som vanligt, haha. Så nu sitter jag här igen och har tråkigt.

Jonas var här i torsdags med och så kommer pappa hem vid 23 kanske och frågar oss " vet ni vad jag har gjort? Jag har varit med i en danstävling!" Jättenöjd var han hahaha och vi bara skrattade. Han hade varit ute med nån från brasilien och så blev han uppdragen. haha. Aja sen började jag ju halv 1 på fredagen men redan vid 11 åkte vi in till stan och kollade på jacka och käkade typ. Såklart bli klockan för mycket. Bra emma.
Just de ja! Har beställt mobilen nu med:D så den kommer nu i veckan. yey!

men men nu räcker det. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0