Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

I Don't Feel Like Dancing

Gud vad jag är trött! Precis varit och dansat och jag höll på att dö..
Gick brutalt dåligt idag, jävla skit säger jag bara! Så kommer min danslärare och säger :
"Om det är nån nästan gång som inte kan dansen tom detta steget ( det sista vi lärt oss , alltså ALLT vi lärt oss) så måste ALLA köra styrka hela timmen! Och så menar jag att ni inte ska göra fel på ens ETT steg"
Fan vad roligt tänker jag som har missat 2 ggr och drf inte kan vissa steg. Vet inte hur det är med dem andra tjejerna iof.. Aja det blir att träna, träna, träna. urk.
Är jättehungrig nu och pappa har gjort burgundisk(?) gryta. :):):):) var sjukt länge sen han lagade nåt sånt. Asgott.
Funderar på att typ kolla på andra avenyn i brist på annat att göra, vilket inte är helt sant...måste plugga , men jag är fööööör trött. Nu ska jag dra.
bye..

u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0