Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Don't Stop The Music

Goddagens..
Sitter och knappar på nya mobilen som kom idag:D Pappa var snäll och gick till ica och hämtade ut den och laddade upp den åt mig:D så snäll är han<3
Idag har varit jobbigt, sov hos jonas inatt och försov mig till psykologin så jag missade den:/ sen var det bara svenska kvar och efter det orkade jag inte åka hem så jag satt med på samanthas och hannas lektion och lyssnade på massa musik.
Det var liksom Jag och Simon tvärs över klassrummet och Avenged Sevenfold. haha jag blev helt paff när jag hör min musik och honom kunna låtarna utantill:D grymt!
Sen följde jag med hanna hem, tog en latte på vägen och fick världens koffeinkick som fortfarande inte har gått ur:( mår verkligen apa!
På bussen satt jag typ och hoppade och har hyperventilerat hela kvällen, roligt..
Iaf så älskar jag min nya telefon! Den är asball:D haha. Sitter och för över massa grym musik nu:D
Aja, ska försöka inte få den snodd med;)
night

Kommentarer
Postat av: MAtilda

Taaack;)ååh smakade på en latte igår på cafét ,, fyyyy vad äcklig den vaaa. :D såå då förstår jag att du hoppade hela kvällen..

2008-10-08 @ 10:04:18
URL: http://matehilda.blogg.se/
Postat av: sofiabergdén .

Fin blogg du har :D

2008-10-08 @ 13:32:18
URL: http://bergden.blogg.se/
Postat av: sofiabergdén .

Taack :)

2008-10-08 @ 22:01:36
URL: http://bergden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0