Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Crossroads

wa wa wa på skrivhumör idag ja.

Jag känner för nåt gott.. typ choklad........mmmm! Nästan så jag känner för att baka nåt..bara det att jag är så himla trött:/
vet inte om jag orkar. Sen har jag fått en låt på hjärnan med.. Det är iof en avenged-låt så det är ingen fara så haha..men det är alltid jobbigt. typ:

To the right I could see a church
I took a step in that direction first
But to the left there was a watering hole
Where they were whiskey drunk
And now that's where I wanna pray
The fun down here goes on and on

If I was perfect
Then this would be easy
Either road's plausible
On both I could drown
I walk through the center
With no rules to guide me
I realize it's difficult
But now I can see


om och om igen. Så aa, vad ska jag då göööööra....?
ska jag ladda ner nåt kul å kolla på?
ska jag typ fixa ihop nåt chokladigt? :):):)
ska jag sova?
ska jag...jag vet inte, kolla på tv?

FUUUUUUCK appropå tv......missade jävla boston tea party :'( Kom jag på NU. när det precis har tagit slut, jävla helvete.
Aja det blir att ladda ner. röv.

det blir helt enkelt att ladda ner nåt, under tiden som jag fixar nåt chokladigt som går snabbt, som jag sen käkar framför det jag laddat ner ändå tills programmet är slut, så går jag till tvn och äter choklad tills jag somnar. Låter GRYMT BRA om jag får säga det själv.

dd

tjenixxx änna

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahaha du är rolig dU:D

2008-10-28 @ 11:40:02
URL: http://matehilda.blogg.se/
Postat av: Matilda

ersän klockren bild;)

2008-10-28 @ 16:54:01
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0