Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Woke Up This Morning

Mooornin!

Ville verkligen inte gå upp idag. Tryckte på snooze typ 1000 ggr och när jag har 40 minuter innan bussen går så får jag ett sms, lektionen hade blivit inställd. Haha så jäkla passande. Asgött verkligen. Fast jag hade redan sovit så länge att jag inte kunde somna igen. så aa, sitter och är hungrig som vanligt. Haha sa ju igår att jag drog för att jag var hungrig. Inatt halv 2 gjorde jag tillslut mat. Pannkakor:D haha. var så jääävla gott. shit.

aja, har inget roligt att säga.. eller jo, filmkväll idag:D yey, slipper sitta ensam iaf heeeela helgen, som jag brukar i vanliga fall. de e najs..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0