Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Senses Working Overtime

Gud vad jag är trött! Kom hem från dansen för ett tag sen och för en gångs skull gick det ganska okej.. Istället för vanlig upppvärmning dansade vi house:D haha asroligt, man skrattade typ hela tiden. Sen kom vi ganska långt på själv dansen..svårt som jag vet inte vad!
bara 4 ggr kvar dessutom..panik?!

Käkade en lussebulle idag med:D haha gött som fan. Kändes typ som jul då=)

Joo.. praktiken idag var rolig faktist! Hade en massa att göra, och efter lunch fick jag hjälpa till med skyltningen i skyltfönstrena. Massa ljusslingor och sånt. Sen helt plötsligt var klockan tre, men ändå stannade jag kvar till typ 10 över och gjorde lite mer i fönstret:p haha aa jag vet , 10 minuter..inte nåt stort direkt, men för mig är det det!;) haha. inte likt mig:)

Imon lär det bli segt iof..kom en massa varor idag så drf var det massa att packa upp.. och det är bara på måndagar och onsdagar, så imon finns det säkert inget att göra..hatar när det är så tråkigt att man nästan somnar..jaja.

Tror ALDRIG jag missar boston tea party idag igen...röv! Fast det lät äckligt när jag läste om det.. typ att en kock skulle få dricka smoothies och så skulle han gissa på olika maträtter som fanns inte varje smoothie..ursh! haha så kanske lika bra att skippa:p

Nu ska jag dra.
haj
l

Kommentarer
Postat av: Matilda

JAAA! När kan duu?

2008-11-07 @ 09:19:34
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0