Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

I'm Having A Good Day

Haha älskar när folk är fulla och skickar massa sms:D dem blir så gulliga.
Fick sms från Martin där han skrev att det kommer bli sånt röj när jag fyller 18 och att han och Hanna snackade massa om det. haha . Och sen får jag ett till, "ska hälsa från hanna och mig att vi älskar dig:) puss på dig gumman:)" haha jag blev jättelycklig;)

Frågan är ju om dem ens kommer ihåg imon att dem har träffats. haha man vet ju aldrig.

Aja från det ena till det andra. Fick tillbaka en Summary i Engelska C idag. Har IG varning i det ämnet. haha TROR ALDRIG JAG FICK VG+ PÅ DEN ELLER. haha åjo. blev jätteglad:) Har precis skickat in några andra engelska grejer så jag hoppas att jag är på väg uppåt nu igen. yees.

Tomorrow e de skola, börjar halv 1 gött. Sen blir det Mats. Är grymt, jag har blivit mycket mer koncentrerad och sånt. Plus att jag är gladare. Tog liksom tag i städningen idag som jag har skjutit på så jääävla länge nu. Och jag tog det några steg längre. Möblerade om rummet!!!  Blev fan asnöjd med. Med lite hjälp från min kära pappa:D<3 Så nu är det fint och ser större ut. :):):)

aja, jag börjar typ bli hungrig så jag ska nog dra mig.
tja.

rr

Kommentarer
Postat av: th

åååh vad bra det blev;)

2008-11-28 @ 09:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0