Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

bambambam

Jävligt bra musik kommer här!

Walking Ashland - Rumors
Hot Hot Heat - 5 Times Out Of 100
Forty Foot Echo - Brand New Day
Forty Foot Echo - Save Me
Forty Foot Echo - Beside Me
Nada Surf - If You Leave
Madina Lake - Pandora
Jason Reeves - You In A Song
Ben Folds - Landed
Jason Walker - You Fill My Heart
Ashley Parker Angel - There And Back
Avenged Sevenfold - Bat Country
Avenged Sevenfold - Afterlife
Switchfoot - Oh! Gravity
Modest Mouse - Missed The Boat
Modest Mouse - Dashboard
AFI - Love Like Winter
Silverchair - Straight Lines
Chords ft. Rant - Knockin On My Door
Ryan Cabrera - Say
Anberlin - Time And Confusion
The Blackout & Ian Watkins - It's High Tide Baby


Haha, aa jag vet , jättemånga. men va fan, så e det när man är musiknörd! Deal with it ; )  jag kan inte hjälpa det:)
Pöss



Btw, jag är kär i Synyster Gates <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0